AhooraAhoora، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

تقدیم به فرشته آسمونیمون

تولد مامان

1390/11/10 13:34
نویسنده : آیدا
344 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من تولد من و بابا تو ماه بهمنه با تفاوت 6 روز . امسال تولد نگرفتیم ولی آخر شب خواهرهای بابا و مامان بزرگت اومدن پیشمون مامان و بابای منم شب قبلش اومدن بابا کیک و گل برام خرید و منم 26 سال رو تموم کردم . راستی این هفته رفتم دکتر با گوشیش دنبال صدای قلب تو می گشت یه چند دقیقه ای طول کشید تا پیدات کنه تو همون چند دقیقه از استرس اینکه یه وقت اتفاقی برات افتاده باشه سر درد بدی گرفتم که تا شب ادامه داشت حالا می فهمم مامانم چقدر برام زحمت کشیده تا بزرگم کنه یه لحظه فکر اینکه تو دیگه نیستی داشت دیوونه ام میکرد که خانم دکتر گفت این وروجک تو ما رو دنبال خودش می کشونه و ما بدو و این بدو که یه هو صدای قلب نازت رو شنیدم خیلی لذت بخش بود دکتر برام سونو نوشت تا چند روز دیگه می یام خودت رو می بینم عزیزم تا اون روز لحظه شماری می کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)