AhooraAhoora، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

تقدیم به فرشته آسمونیمون

اولین مسافرت

1390/10/25 13:35
نویسنده : آیدا
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی من اولین مسافرتت  تو دل مامان بود با خانواده بابا رفتیم عباس آباد یه سفر دو روزه خیلی خوش گذشت ولی من همش نگران تو بودم تو کل راه تو ماشین دستم رو گذاشته بودم رو تو و همش فکر می کردم تکونای ماشین اذیتت میکنه ولی خوب خدا رو شکر صحیح سلامت برگشتیم فقط من این دو روز از دندون درد مردم  و به خاطر تو که یه وقت اذیت نشی هیچ مسکنی هم نمی خوردم راستی نمی دونی بابا اونجا چقدر شیطونی می کرد همش سوار تاب های تارزانی می شد که به یه درخت رو دره نصب شده بود همه ما از هیجان فقط جیغ می زدیم آخه خیلی خطرناک بود بعد هم که می خواست پیاده شه آویزون از تاب می موند آخه با زمین فاصله داشت یه دفعه انقدر اوج می گرفت که نوک پاهاشو به نوک درخت های بلند اونجا می زد من که همش می ترسیدم چون اگه می افتاد دیگه یه استخوان سالم هم براش نمی موند . راستی بلبل من تو الان 10 هفتت تموم شده یعنی یک چهارم دوره بارداری رو گذروندم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)